Söndagsmys

Idag red jag faktiskt inte Nisse, han fick ha vilodag - lustigt nog tog det ändå lika lång tid i stallet.
Pysslade mycket i stallet, städade lite och gjorde allt extra noggrant.
Avslutade min städning med en kopp varm oboy, hade aldrig kunnat klara mig utan oboy, helt beroende av det. Nisse stod längst upp i hagen när jag skulle ta in honom (såg inte ens honom), när jag ropade så gnäggade han & galopperade mot mig, bebis aaw.
Något som inte var lika ''aaw'' var att det sprutade lera överallt när han bromsade in vid staketet.
Jag blev helt täckt med lera, till och med i ansiktet! Usch. :(
 
Har skrivit väldigt mycket inlägg på mobilen nu på sistonde och då har jag använt mobilbilder.
Ser nu när jag går in på datorn att bilderna är hemskt dålig kvalité även fast det ser ut som fin kvalité på mobilen, synd alltså. Men inga fler inlägg på mobilen längre - hedan efter blir det dator gjort!
 
 Ignorera min vackra min! ;D Tack Stefani eller Paulina som fotade denna, kom inte riktigt ihåg vem det var.
 


Kommentarer
Paulina

Det kommer inte jag heller ihåg, men varsegod om det var jag..;)

Svar: Hihi :D
Nicky

2013-11-27 @ 08:32:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0