December, please be nice to me!

Idag var det plusgrader och mjuk & fint på banan, helt perfekt. Blev så glad!
Började med att skritta fram i raskt tempo i skogen. Travade i väldigt högt tempo länge på volter och serpentiner.
Det stod fem bomstöd på banan som jag travade slalom mellan. Bra övning för bättre kontroll och smidiga vändningar.
Efter en halvtimmes trav galopperade jag igenom i lätt sits.
Tog även och galopperade slalom.
Tycker det gick väldigt bra idag och när jag hade ridit igenom honom svettig kom han i väldigt fin form både trav & galopp.
Hoppas det kommer fler dagar men sådant fint underlag, usch jag vill ha snö men hint hårt i marken.. :(




Kommentarer
Kajza

Vilken härligt somrig header du har!! Började helt plötsligt längta efter sommaren, trots att jag faktiskt gillar vintern! =)

Svar: Åh tack! Ja jag håller på att leta efter en ny lite vintrigare header.. :)
Nicky

2013-12-01 @ 20:55:53
URL: http://kajza.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0