Barbackaritt hem!

Åh shit vad kul jag och Nisse hade idag, vi red på en riktig långritt ner till strömsbergsskogen, det är så himla fint där och det var verkligen perfekt väder. Solen sken och himlen var alldeles blå.
Galopperade på en äng och Nisse fick verkligen sträcka ut sig, han blev jätteglad och gjorde glädjeskutt.
Red barbacka så det var knappt att jag höll mig kvar där, haha busponny.
Vi red nästan hem till mig, kunde se hem därifrån men vågade inte rida längre, vet inte riktigt hur nära bostadsområden man får rida.
Men ska kolla upp det, om man får rida nära så tänker jag klä ut mig till tomte och sätta på Nisse juligt schabrak och renhorn. Sen nu i jul kan vi rida hem och önska folk god jul.
Tänk vad mysigt det skulle vara! :D
 
Taggar verkligen julen alltså! 30 dagar kvar till julafton...
 
 Ovisad bild tror jag? Crazy horse... (den bajsbruna hästen, men det kanske ni redan fattade) :)
 


Kommentarer
evie

haha bushäst, vad mysigt det låter! Jag har ridit genom bostadsområden flera gånger... tror inte att det ska vara några problem - särskilt inte om du kommer julklädd och allt, det uppskattas nog bara av de som bor i området!

Svar: Aha okej, ja jag tycker det också, är ju bara roligt med en häst! :)
Tack för ditt svar, ska kolla upp det lite mer.
Nicky

2013-11-24 @ 17:42:19
URL: http://www.evieastrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0