~ If you're homesick give me your hand and I'll hold it ~

Idag gick jag faktiskt upp ganska tidigt, åkte till a6 och köpte en massa kläder och stuff.
Efter en snabb middag på McDonalds så åkte jag till stallet.
Det var så himla hårt på banan, går knappt att skritta där nu. Så himla tråkigt alltså, får försöka hålla igång Nisse på vägarna i skogen. Som tur är de flesta väldigt fina och galoppvänlig. Finns så himla mycket fina vägar att välja på så jag tror inte Nisse har något imot det. Sen så om jag ska vara ärlig föredrar jag att rida i skogen..
Idag red jag ut med Jessica och Sheron, vi tog först en runda i skogen sedan travade + galopperade i på en äng/åker där det var hyffsat mjukt.
 
Åh, asså busiga lille shettisen Bosse. <3
Jag och min kusin red honom och en till häst som hette Freedom en sommar på västkusten.
Det var verkligen jättekul, shit vilka minnen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0