Kvällsridning på en äng

Idag när jag skulle rida så var det stenhårt på ridbanan, no way att det gick att rida där idag. Så tråkigt!
Men jag gjorde det bästa av situationen.
Skrittade fram en runda i skogen och sedan red ganska ordentligt på en perfekt äng som var mjuk.
Det blev hårdare träning än vad jag egentligen planerat, högt tempo och uppför backar.
Ett riktigt fyspass, gött! :)
När jag skrittade av hann det bli mörkt och shit vilken underbar utsikt jag hade från kullen vi stod på.
Kunde se över hela Jönköping och det var så vackert när man såg alla lampor och Vättern alldeles spegelblank.
Extra magiskt blir det ju att se allt mellan två hästöron! ;)
Dålig mobilbild tyvärr.. :( Men hoppas ni kan se en glimt av vad jag såg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0