Ridlektion!

Hej! Jag missade bussen hem från stallet precis, såg den åka förbi och den kom förtidigt! Himla skit, nu får jag sitta här i 20 min och vänta!
Men tänkte passa på att blogga då, har precis ridit ridlektion på Nisse.
Vi hoppade och det gick riktigt bra, han var taggad och framåt. Har lite problem med att hålla balansen över hindret men det är bara övning!
Vi började värma upp självständigt sedan kom vi i trav på ett litet "halvt kryss" sedan galopperade vi igenom och hoppade mera osv..
Ska tävla imorgon i Boxholm, bara en lättD men vill spara på hans krafter så var inte med hela utan skrittade ut en liten runda istället.
Jag ska vara med på ett läger i sommar i 4 dagar nere i Helsingborg, blandannat kommer det en gästtränare dit (spännande) och självklart Tomas Hammar! Nisse följer ofc med mig ner!
Det ska bli riktigt kul! :)
Nejmen nu kommer bussen, skriver hur det gick på tävlingen sedan, wish me luck!!




Kommentarer
Malin & Alexandra

Fin blogg!
Vi har frågestund på bloggen så du får gärna gå in och fråga nått! :)
http://littlewood.blogg.se/2013/may/nu-kor-vi-pa-fragestund.html#comment

2013-05-26 @ 13:09:52
URL: http://littlewood.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0