Vill ni se gamla bilder?!

Haha, ni måste bara älska detta! :D
Bjuder på gamla bilder på två hästar som jag red på sommaren när vi hyrde en stuga i Borås med min kusin Felicia - Här kan man snacka om underbara minnen!
Vet inte riktigt hur gammal jag är, men tippar väll på 8-9-10 år.
Haflingern heter Carina och den lilla vita arab/welsh mountain korsningen heter Indra.
Inte ofta jag bjuder på mig själv såhär mycket så passa på att njut!

Tycker tredje bilden är för söt<3
 
Jamen herregud jag vet att hjälmen är för stor HAHA!!
 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Alva

Haha vad söt! ;) ♥

Svar: Hihi tackar, fast jag skäms mest! ;)
Nicky

2013-06-26 @ 22:44:06
URL: http://www.berryblighter.devote.se
Natalie

AWWW <3 såååå söt :)

2013-06-27 @ 09:46:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0