Utrustning!

Jag fick ett förslag att skriva om Nisses och min utrustning, så här kommer det. Enjoy!
Vet inte riktigt vad allt är ifrån men skriver det jag vet.
 
Obs: Innan ni läser, jag vill inte ha några kommentarer om att jag skryter för det är inte alls min mening, det var en läsare som vill läsa om detta och jag skriver det ni vill läsa!
Anledning till att Nisse har dyra saker är inte för att skryta med utan eftersom vi vill det bästa för honom och då sparar vi och lägger ner pengarna på det istället!
 
NISSE:
 
Sadel: Prestige allround
Sadelgjord: Prestige
Stigläder: Prestige otöjbara
Träns: Dyón pullarträns med tillhörande achen-nosgrimma
Martingal: Dyón nylon med stoppar
Pannband: Claridge house
Vardagsträns: Claridge house
Benskydd: Hansbo sports ? (fram och bak)
Tävlingsbenskydd: Veredus Carbon Gel Vento (fram och bak)
Schabrak: Eskadron Nici / John Whitaker / Lena Furbergs
Stigbyglar: Säkerhetsstigbyglar Footsaver
Fårskinnspadd: ?
Bett: Sprenger Dynamic RS
Täcke: John Whitaker, Charlies täcke, Bucas flugtäcke + huva
Efter-benskydd: Back on track royal värmebenskydd efter träning
 
 
NICOLE:
 
Hjälm: Back on track MIPS (Multi-directional Impact Protection System)
Jacka: Kingsland equestrian
Ridbyxor: Back 2 Back
Ridstövlar: Denirobootco (italienska)
Tröja: Göteborgs horse show 2012 / Mountain horse / Svenska ridsportsförbundet
Säkerhetsväst: Racesafe med plattor
 
Hästtransport: Böökman comfort 2011 med specialfjädring, Horsecam (kamera) 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0