Smått och gott!

Hej på er!
Gick in på littlewoods blogg och såg att jag blivit veckans blogg, yeey! :)
Igår skulle jag egentligen ridit ridlektion men det var teori istället, Nisse fick en vilodag. Det handlade om ställningar, skänkelvikning, öppna, slutna osv. En film av serien ''Ta tyglarna''.
Såg blandannat Mette Henriksen rida, det var ju kul men tror de filmerna är rätt gamla haha..
Påtal om gamla filmer - ni ska få se en film när jag hoppar banträning med Nisse på BRK över ett år sedan.
Vet mycket väl att jag lutar mig skitmycket framåt, men man utvecklas ju, det var längesen!
 
http://www.youtube.com/watch?v=xrEmww1lNAA
 
Här är länken! Filmen är filmad av Julia Gustaffson, tack!
 


Kommentarer
Anonym

Hoppar du på hackamore?! :OO

Svar: Jag kommer inte ihåg, men det ser ut som det på filmen! :)
Nicky

2013-06-16 @ 19:03:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0