Sjuk, igen...

Usch jag hatar att vara sjuk, har åkt på så himla mycket skit den sista tiden!
Den här gången är det ont i halsen och hosta, kan inte svälja mitt eget spott och när jag försöker dricka hostar jag så det sprutar överallt, fy sjutton! :(
Tror det är efter borrelian fick dåligt immunförsvar efter det, sedan har jag åkt på en massa influensor.
Så tråkigt, kollar ut genom fönstret och såklart så är det världens finaste sommarväder!
Är rädd för att jag ska få för mycket frånvaro i skolan, aja nu är det snart sommarlov och då får jag väll chansen att isolera mig framför datorn med Lost och vila upp mig, haha.
När det gäller Nisse så får pappa ta honom och longera, ska sitta på balkongen med mitt täcke och en varm kopp chokladmjölk!
 
Bjuder på några härliga sommarbilder! 
 
Alla utom nummer 2 kommer från våran sommarstuga i skummeslöv.
De hästar som jag rider på heter Bosse och Freedom, jag och min kusin fick rida dem när vi var där, den första är en häst som går i stallet nära stugan, nummer 2 är från BRK de heter Hanka och Lord och de står där Nisse står.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0