U-N-D-E-R-B-A-R-T

Underbart! Japp, det var precis var det var. Äntligen ridit Nisse! Vi red ut, jag på barbacka på Nisse och Linnea på sin ponny Chilli. Vi red en ganska lång runda i skogen, kunde ju inga ridvägar där men Linnea visade. Verkligen skitfin natur, så glad att jag hittade ett sommarbete där. Det var ju nära att han inte fick gå på bete detta året eftersom vi inte hittade något, men sedan så la jag ut på facebook att jag sökte sommarbete och det var väldigt många som svarade men det blev Kulebo - och det är jag glad för! :)
Vi får väl se ifall vi rider ut någon mer gång men det hoppas jag, sommaren drar ju mot sitt slut.
Men faktiskt så är jag inget fan av sommaren - fast jag tycker inte om vintern heller, jag är en vår och höst människa helt enkelt!
 
 


Kommentarer
Natalie

Jag med! Hösten är mysig för då väntar man på halloween/jul/nyår och våren är skön för då väntar man på sommaren. Sedan när det varit vinter/sommar ett tag blir det för mycket, då längtar man efter nästa årstid ;) haha

Svar: Haha, precis! :D
Nicky

2013-07-30 @ 08:27:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0