Tidinställt all the way -->

Nu har jag fixat ihop 6 stycken tidsinställda inlägg medans jag är borta, de flesta är väl inte superbra med tanke på att jag inte har något att skriva om nu när Nisse är på semester och jag är på semester.
Men nu är det i alla fall fixat, förhoppningsvis hittar jag internet i Halmstad där jag kan blogga något smått. :)
Just nu satt jag och packade, får inte glömma badkläderna nu! Uh, det var så läskigt för min wild granne som spelar spel (ps3 eller xbox tror jag) har skit högt ljud och värsta baslådan, han spelade skjutspel och trodde seriöst att det var krig. Ryckte till verkligen och blev skiträdd HAHA! Nejmen nu får jag fortsätta packa, tjo!
 
 
Jag veeet att det inte är någon hästbild, men de är ju grymt söta så det får funka, eller hur?!
Sammie och Moses som bebis, älskar dem! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0