Svar på kommentar!

Såg att jag fått en vad ska man säga ''hatkommentar'', gött eller inte.. :s
När man bloggar så får man ju räkna med sådant, så är det ju bara. Men onödigt!
Så synd att bloggare och folk på internet ska i huvudtaget stå ut med sådant, att alla inte bara kan vara sjyssta mot varandra, peace and love är mit motto haha! 
 
Svar på tal:
Det verkar som ett spännande yrke, dessutom så vil jag inte sitta på ett kontot och jag vill kunna hjälpa människor utan att jobba inom sjukvården. Alla dagar är olika och det är en utmaning både fysiskt och physiskt, jag gillar utmaningar (jaja det trodde inte om mig va? som är så lat haha)
Antagligen kommer jag ångra mig sen när det väl kommer till yrkesval men det är bara bra att man vet lite vad man vill jobba med. Och inom sjukvården kan vi ju bara dra ett streck över!
 
När jag ändå pratar om nätmobbning.. Märker att väldigt många skriver lite sådär halvtaskiga eller taskiga inlägg/kommentarer men sedan skriver kram efter och tror att ''kram'' ska göra det mindre elakt.. 
Haha, det är faktiskt lite komiskt, kram gör inte dina inlägg/kommentarer snällare så skippa det, ja förresten skippa allt det elaka och skriv något snällt och gulligt istället! :)
 
Ridande polis kanske skulle vara något?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0