''Ridsportens glans''

Kollade runt i Kingsland Dressage's katalog för 2013, helt sjukt att de verkligen lyckas göra en ändå ganska ''smutsig'' sport till mode och sådan elegans. Allting ser så perfekt ut, och snyggt!
Ställde mig frågan ifall jag egentligen tycker om alla dessa märken..
Både jag och nej, Kingsland, HV polo, John Whitaker med flera är så himla dyrt - som om ridningen inte redan var dyr! Dessutom så kan märken skapa, vad ska man säga.. att folk tävlar med varandrani fattar.
Men ja, jag tycker det är grymt snyggt så det blir en hissdiss på det!
 
För erkänn att det är snyggt? (:
''Ridsporten är så mycket mer än bara en sport, det är livstil!'' 
- okänd
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0