Drar till stugan igen..

Drar till stugan igen, och det betyder ju såklart ingen bloggning... men häng inte läpp för det! Jag har suttit nu hela kvällen och knåpat ihop en massa spännande och bra tidsinställda inlägg! Åker imorgon och då kommer ni få 3 stycken inlägg, sedan blir det 2 stycken varje dag. Om jag får insperationbomb inatt kan det bli något mer. Bland annat så kommer jag starta en ny serie ''Nisses tecknarskola by Nisse''.
Jag kommer med all säkerhet hem på söndag kväll, och på måndag börjar jag blogga live igen.
Så håll ut gott folk, behöll alla läsarna förra gången jag åkte till stugan när jag hade tidsinställda så jag hoppas ni hänger kvar nu med. 
 
Smygtitta på vad det kommer bjudas på:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0