10 SAKER NI INTE VISSTE OM OSS:

JAG:
 
1. Jag kan inte sova hemma utan min katt!
 
 
2. Min favoritmat är pölsa!
 
 
3. Jag är beroende av att bada (i badkar), badar minst 1 gång per dag!
 
 
4. Jag älskar att skriva random berättelser, min längsta blev 30 sidor!
 
 
4. Jag vill (ska) bli polis!
 
 
5. Jag tog hand om sju moderslösa igelkottsbebisar (!) förra sommaren, med en kompis. Vi gick upp varannan timma varje natt för att mata dem!
 
 
NISSE:
 

1. Nisse älskar bananer, han kan äta hur mycket som helst om han fick!

 
2. Nisse kan gräva jättedjupa hålar till exempel i hans box, eftersom det inte fanns något golv!

 
3. Nisse är livrädd för klippmaskiner (trots att det inte hänt någon olycka med dem), det går inte att klippa honom!

 
4. Nisse älskar att hoppa (antar dock att ni redan visste detta)!

 
5. Nisse kan vara riktigt tjurig mot andra hästar!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0