veterinär...

När vi åkte till våran sommarstuga så blev det storm (eller något) vid Nisses sommarbete, så eltråden hade gått sönder och Nisse hade rispat upp ett sår på nosryggen så att veterinär fick åka dit och sy ihop det. :(
Men han är ok nu, sista sprutan i antibiotika-kuren får han idag. Det kunde gått värre så man kan säga att vi hade tur i oturen!
Lille bebis, idag på kvällen ska vi åka och hämta hem honom och då ska jag och Moa pyssla om honom!
Jag kommer vänta några dagar med att sätta igång Nisse eftersom detta hände, räkna inte med några inlägg förrens runt den 16 augusti.
 
I brist på annat så visar jag min IKEA-planta, den skulle nog Nisses smaskat i sig.. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0