Söndagsdeprimerad

Helt sjukt, imorgon börjar skolan!! Mitt sommarlov har gått så sjukt fort, men jag har hunnit med mycket roligt ändå tycker jag - så jag är nöjd. Ändå så kan man inte låta bli att vara lite deppig inför morgondagen.
Men något roligt är ju att bloggen kör igång igen efter en veckas vila ungefär.
Nu har ju Nisse kommit tillbaka efter sommarbetet och allt är frid och fröjd i det nya stallet.
Lovar att det kommer komma en massa bilder sen, ska visa er runt! :)
De senaste dagarna har jag och Nisse bara skrittat ute i skogen och på vägar bland golfbanorna eftersom jag håller på att sätta gång honom efter sommarbetet - då är det viktigt att man tar det lugnt i början.
Speciellt eftersom han fick pencillin i fem dagar.
Men igår tog vi en längre ritt för att undersöka en ny väg som jag har hittat - det visa sig vara rena rama smultronstället! Eller nej inte riktigt.. Hallonstället!
Så idag ska mamma hänga med när jag rider ut på Nisse så ska vi plocka hallon.
Ikväll blir det att baka en hallonpaj, mums!
 
Ps: Jag lät Nisse smaka på ett hallon - jag fick stoppa honom från att äta upp hela busken!
Han diggar inte bara banan utan hallon också. Vilken knäpp liten ponny.
 
 


Kommentarer
emelie

vad gulligt! ;)

Svar: Haha jaa :)
Nicky

2013-08-18 @ 16:15:21
URL: http://emeliegrefberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0