*jag kommer inte på några rubriker*

Nej, alltså jag kommer inte på några rubriker för tillfället till mina inlägg, men jag tror nog ni klarar er ändå.
Idag tog vi skolfoto, inte vanligt utan sportfoto. Så alla ridsportselever 7-9 fick ta skolfoto tillsammans. Blir alltid så himla dålig på bild enligt mig så tycker inte om att ta kort.
Trivs så bra på min nya skola, fast vänta lite.. Nu längre tror jag inte Sanda klassas som ny skola, hur som helst så trivs jag! Vi hade en knäpp håltimma eller nått i 2 1/2 timma så passade på att åka till stallet med mamma, red ut på Nisse och vi plockade massa hallon. Hann till och med ta en glass efteråt - Känner mig nöjd! :D
Igår uppdaterade jag inte, förlåt för det.
Men igår så red jag ut med Nisse, vi utforskade en ny väg och det visade sig vara rena rama guldgruvan!
En massa roliga, branta och mindre branta backar. Vi tränade där ett tag, skrittade uppför och nerför mycket och travade lite fram på en gräsplätt sen så fick det bli en busridning med galopp uppför backen.
Nisse tyckte det var jätteskoj och gjorde ett litet glädjesprång på gräsplätten.
Älskar alla ridvägar runt omkring, finns så mycket att utforska och bra mjuka vägar som man till och med kan galoppera på. Hissa det nya stallet!!
 
Jaja, jag har slut på hästbilder för tillfäller men kolla in denna sötnosen?!<3
Tog den när Ivan simmade i havet på västkusten.
 
 


Kommentarer
Tuuli Elmgren

Sv; Åh tack!

2013-08-20 @ 19:56:52
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0