JAG DÅ - JAG NU!

Jag då...
 
 
Jag nu...
 
 
Vilken utveckling! På översta bilden ser ni mig och ridskoleponnyn Trolle, jag var där 8-9 år gammal och hoppade.. hmm tror det kan ha varit 50-60 cm.
På den nedersta bilden ser ni mig och min egna ponny Nisse när vi hoppar samma höjd 2013, notera vilken skillnad alltså!  Haha, ser ni mina tyglar på Trolle..? Helt sjukt! Men man måste bjuda på sig själv ibland, och det är bara att erkänna - alla har varit små och nybörjare.
Jag minns så himla väl när jag började på Ridskolan. Den hästen jag hade ridit sist blev min favorithäst och bara att mocka var så himla roligt. Min syster fick en ponny (Nisse) och jag var så himla avundsjuk haha.
Men i februari så blev han min. Kan fotfarande knappt fatta det - min egna ponny!
Det är något speciellt att kunna säga det om en häst, speciellt en sådan fantastik häst som Nisse.
Jag är så glad för att jag fått möta honom och att få sitta på hans rygg känns fotfarande som ett privilegium.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0