Tomas Hammar!

Nu håller jag på att äta mat, ikväll ska jag träna för Tomas Hammar, Moa ska hänga med också.
Jag har tränat för honom 2 gånger nu, första gången gick det väll sådär. Tror det berodde mycket på att jag var spänd, Nisse blev också spänd. Han var också allmänt seg, lyfte inte på benen över hindrena och blev osäker när jag blev det. Ändå hoppade han, bästa ponny! Vi kom imot ett hinder på ungefär 1.10 han vägrade!
Men det var inte alls hans fel, vi kom i snigelfart om han hade hoppat hade han landat i hindret då det var en oxer.
Trillade rätt över halsen och istället var det jag som trillade över hindret, haha som det kan gå..
Andra gången gick det betydligt mycket bättre, tror jag fick mest beröm av alla och han sa att han var stolt över mig, åh så glad! Precis vad man behöver höra en tisdags kväll! :D
Nisse riktigt seglade över hindrena som låg på 90 och 1 meter, så duktigt!
 
Nu får vi hålla tummarna för dagens träning!
 
 


Kommentarer
Anonym

Oj, vad högt!! :)

2013-04-09 @ 14:39:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0