Eskadron!

Bara älskar Eskadrons collection med nici, det är så himla sockersött!
Det passar väll bäst på små ponnyer, självklart ett måste på shettisar. Har tittat på charlies och hööks, hittar dem bara på hööks men det är inte hela collection. Tror att man kan beställa på internet också.
Skulle se lite kul ut kanske på Nisse, men eftersom jag är helt kär i det så kommer han få ha det.
Nu på Göteborgs horse show så ska jag hålla utkik om det finns något sött schabrak, gillar de rosa-vit randiga.
Förövrigt så tycker jag om de flesta saker från Eskadron.
 
Förlåt att jag inte uppdaterat, har varit så mycket med skolan men ska försöka blogga oftare utan att det bara låter proviserat! <3
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0